محورهای مواصلاتی فارس باز است|از سفرهای غیر ضروری بپرهیزید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: تمام راه‌های مواصلاتی این استان باز است اما از هموطنان درخواست می‌کنیم از سفرهای غیرضروری و تفریحی اجتناب ورزند.
کد خبر: ۸۳۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 23 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:علیرضا سیاهپور بعداز ظهر دوشنبه 4 فروردین به خبرنگاران گفت: طی 24 ساعت گذشته و با وجود بارندگی‌های نسبتا شدید، با تلاش راهداران، تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است و خوشبختانه شمار ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته هم کاهش دارد.

او اضافه کرد: در محورهای زمینی اقلید، خرم بید، سپیدان و شیراز بارش برف را شاهد بودیم و در بسیاری از محورها هم با بارش باران مواجه بوده‌ایم.

سیاهپور مجموع راهداران حاضر در راهداری‌های فارس را ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭950‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: راهداران در قالب 82 اکیپ و 120 گشت راهداری با استفاده از 450 دستگاه خودرو، خدمات برفروبی و نظارتی خود را در جاده‌ها انجام می‌دهند.

او گفت: از ساعت اولیه صبح یکشنبه 3 فروردین برای جلوگیری از یخ زدگی جاده ها نیروهای راهداری اقدام به نمک پاشی محورهای مواصلاتی استان کردند و زمینه اسکان موقت نیز فراهم شده است تا در صورت نیاز، انجام شود.

سیاهپور با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه نظیر ضدعفونی راهدارخانه و خودروهای راهداری نیز انجام شده و تداوم دارد، تاکید کرد که هموطنان در این ایام باید از انجام هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار